Kuna palju meie kliente asub väljaspool Tartut, saab vajadusel seadme saata meile postiga (Smartpost, Omniva või kullerteenus) ja lahendada probleemid ilma eraldi selleks kohale tulemata.
Kuidas?
- Võtke meiega ühendust ja kirjeldage probleemi ning lepime kokku seadme saatmise viisi,
- pakkige seade hoolikalt ja saatke meile,
- teostame diagnostika ja hinnapakkumise seadme remondiks,
- teostame soovitud tööd ja saadame Teile seadme tagasi peale arve tasumist
Seadme saatmiskulud kannab saatja.
Aadressaat: OÜ Maxi IT, Ringtee 75 Tartu 50501
Smartpostiga saates: Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat, saaja Maxi IT, telefon 545 222 00
Omniva pakiautomaati: Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat, saaja Maxi IT, telefon 545 222 00
Saadetisele palume kindlasti lisada ka saatja nimi ja telefoninumber.
Mida veel silmas pidada?
- Palume arvestada, et postiga saatmisel pikeneb hooldustöö teostamise aeg kuni kolm tööpäeva,
- seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel),
- hooldustöö soov ja veakirjeldus palume võimalikult täpselt kirja panna.