Seisuga 01.01.2016

I E-poe kasutamise eeldused ja tingimused

1. Käeolevad OÜ Maxi IT (edaspidi nimetatud Maxi IT või müüja) e-poe üldtingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi nimetatud ostja või tarbija), kes kasutavad Maxi IT e-poodi, tellivad kaupu e-poest ning on sõlminud kauba ostu- müügilepingu (edaspidi nimetatud müügileping)

2. Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral lähtutakse prioriteetsuse määramisel müügilepingust.

3. Tingimustes reguleerimata küsimustes (sealhulgas, kuid mitte ainult tingimuste muutmise osas) juhinduvad pooled Kliendilepingus sätestatust.

4. Maxi IT e-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link "Lisa ostukorvi". Kaubad, mille juures on märge "Hetkel otsas", on laost otsa lõppenud. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.

5. Maxi IT-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
- kaup on laost otsa saanud;
- kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
- kui ostja ei vasta Maxi IT poolt kehtestatud tingimustele.

Kui Maxi IT-l ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

6. Ostukorv/Tellimus lehel saab soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse kaubast. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Pärast kauba lisamist "Ostukorvi" on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus.

7. E-poe kaupade eest saab tasuda Maxi IT poolt esitatava arve alusel pangaülekandega. Samuti saab tasuda kaubale järele tulles kohapeal aadressil Ringtee 75ti, Tartu.

8. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval.

9. Kaup saadetakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul sh juhul kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku. Maxi IT võib volitada kauba kättetoimetamiseks kolmandaid isikuid sh kasutada kullerteenust.

II Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

10. Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui see on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.

11. Müügilepingust taganemise korral tuleb saata vastav avaldus e-posti aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Avaldus peab sisaldama alljärgmist infot: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa (ka postikulu, kui selle kandis Tarbija) tagastatakse tarbija arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal.

12. Kui pärast Kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul arvates kauba tagastamisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul kui kaup on ostja poolt ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

III vastutus ja vaidluste lahendamine

13. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (ei vasta pakutud näidisele või on puudustega), esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab tarbija säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Maxi IT e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

14. E-poest ostetud kaupadega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: OÜ Maxi IT, Ringtee 75, 50501 Tartu või e-posti aadressile: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Kauba tagastamisel tuleb see tuua Maxi IT poodi aadressil Ringtee 75, Tartu.

15. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:
1) Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
2) Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:
- müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
- parandamine ebaõnnestub,
- müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
- kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid
ebamugavusi.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

16. Kui kaubale on antud müüja või tootja poolt müügigarantii, sätestatakse vastavad tingimused kirjalikult
Teavet tellimuse kohta saate esitada: E-R: 09.00-17.00 telefonil 7100 610 või e-posti aadressil: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

17. Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 e-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Kuna palju meie kliente asub väljaspool Tartut, saab vajadusel seadme saata meile postiga (Smartpost, Omniva või kullerteenus) ja lahendada probleemid ilma eraldi selleks kohale tulemata.

Kuidas?

  • Võtke meiega ühendust ja kirjeldage probleemi ning lepime kokku seadme saatmise viisi,
  • pakkige seade hoolikalt ja saatke meile,
  • teostame diagnostika ja hinnapakkumise seadme remondiks,
  • teostame soovitud tööd ja saadame Teile seadme tagasi peale arve tasumist

Seadme saatmiskulud kannab saatja, tagasisaatmine on tasuta.

Aadressaat: OÜ Maxi IT, Ringtee 75 Tartu 50501
Smartpostiga saates: Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat, saaja Maxi IT, telefon 545 222 00
Omniva pakiautomaati: Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat, saaja Maxi IT, telefon 545 222 00

Saadetisele palume kindlasti lisada ka saatja nimi ja telefoninumber.

Mida veel silmas pidada?

  • Palume arvestada, et postiga saatmisel pikeneb hooldustöö teostamise aeg kuni kolm tööpäeva,
  • seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel),
  • hooldustöö soov ja veakirjeldus palume võimalikult täpselt kirja panna.

 

Teostame hooldust ja remonti Apple järgmistele toodetele: Macbook, Macbook Pro, Macbook Air, iMac, iPad ja iPhone. Omame vajalikke seadmeid, tööriistu, tarkvara ja teadmisi, et teostada ka kõige keerulisemaid remonttöid.

Apple logoEnimlevinud probleemid on näiteks:

  • Macbook ekraani vahetus
  • kõvaketta vahetus, SSD vahetus
  • tolmupuhastus, termopasta ja ventilaatorite vahetus
  • tarkvarahooldus
  • emaplaadi remont (vedelikukahjustus)

Otsi e-poest

OÜ MAXI IT

Lõunakeskus
Ringtee 75, Tartu 50501
E-post: info@maxi.ee
Telefon: 545 222 00

Otsi